REAL

A meserajz személyiség megismerési módszer alkalmazási lehetősége az óvodapedagógiai gyakorlatban

Unger, Vivien (2020) A meserajz személyiség megismerési módszer alkalmazási lehetősége az óvodapedagógiai gyakorlatban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1-2). pp. 195-206. ISSN 1589-519X

[img]
Preview
Text
17-Unger_V-article-TP-2020-01-02.pdf

Download (839kB) | Preview

Abstract

A tanulmány célja a meserajz-módszer alkalmazási lehetőségének kijelölése az óvodapedagógiai gyakorlat számára. A kutatás mindenekelőtt a mese, a mesehallgatás koragyermekkori személyiségfejlődésben betöltött, semmi mással nem helyettesíthető, kitüntetett szerepe mellett érvel. A neveléslélektani nézőpontú elemzésben egyrészt alapvető elméleti ismeretek összefoglalására kerül sor, másrészt pedig egy önállóan elvégzett empirikus kutatás bemutatására. A rendszerezett eredmények alapján meghatározhatók azok a módszertani ajánlások, amelyek biztosíthatják a meserajz személyiség megismerési eljárás kivitelezésének az eredményességét a kisgyermeknevelés területén.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
Depositing User: Andrea Tankó
Date Deposited: 14 Jul 2021 13:56
Last Modified: 14 Jul 2021 13:56
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/127487

Actions (login required)

Edit Item Edit Item