Bartha, Blanka and Gyenei, Kornélia (2020) Grammatikatanítás a felsőoktatásban: a tankör mint jógyakorlat. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1-2). pp. 141-150. ISSN 1589-519X
|
Text
12-Bartha_B-Gyenei_K-article-2020-01-02.pdf Download (733kB) | Preview |
Abstract
Jelen munka célja feltérképezni a felsőoktatásbeli grammatikatanítás egy lehetséges munkaformájának, a tankörnek a hatékonyságát. Felméri a magyar grammatika kollokviumokon szerzett eredményeket a 2012/2013-as tanév I. félévétől a 2017/2018-as tanév II. félévéig az Eötvös Loránd Tudományegyetem magyar szakos képzésein. Ezután bemutatja a tankör résztvevőinek a tankört megelőzően és követően elért vizsgaeredményeit, valamint a tankörhöz fűződő attitűdjét egy véleménykérő kérdőív eredményei alapján. A kutatás eredményeként megfogalmazható, hogy a tankör sikeres fejlesztő munkaforma, mely a hallgatók tárgyhoz fűződő attitűdjén is javít és segítséget nyújthat az egyetemi lemorzsolódás csökkentésében.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
Depositing User: | Andrea Tankó |
Date Deposited: | 14 Jul 2021 14:19 |
Last Modified: | 14 Jul 2021 14:19 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/127491 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |