Farnady-Landerl, Viktória (2018) Egy hullámhosszon: neuro-tudományos felismerések az egymásra hangolódás szerepéről a tanulási folyamatok során. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 13-20. ISSN 1589-519X
|
Text
02-Farnady-Landerl-tanulmany-FSA-2018-03.pdf Download (265kB) | Preview |
Abstract
A pedagógia, mint tudomány elméletében és gyakorlatában is központi kérdéskör annak vizsgálata, hogy miként lehetne elérni, hogy a nevelési-oktatási folyamat során minden gyermek az adott szociokulturális közeg, társadalom elvárásainak megfelelően elérjen egy bizonyos neveltségi szintet, avagy szűkebben értelmezve, hogy minden tanuló elsajátítsa az adott tananyagot. Ez többé – kevésbé be is szokott következni, de a gyermekek teljesítményében jelentős eltérések mutatkoznak. A kutatókat kezdettől foglalkoztatja az a kérdés, hogy ezekben a folyamatokban milyen szerepe van az emberek közötti interakcióknak. Tanulmányom ehhez a témakörhöz kapcsolódóan ad rövid áttekintést.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában Q Science / természettudomány > QP Physiology / élettan |
Depositing User: | Andrea Tankó |
Date Deposited: | 15 Jul 2021 08:17 |
Last Modified: | 15 Jul 2021 08:17 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/127511 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |