Tarsoly, Zsófia Dóra (2018) Élménypedagógia a Kaposvári Pécsi Utcai Általános Iskolában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 133-140. ISSN 1589-519X
|
Text
13-Tarsoly_Zsofia-hallg_kutatas-tp-2018-4.pdf Download (619kB) | Preview |
Abstract
Publikációm célja a Kaposvári Pécsi Utcai Általános Iskolában végzett kutatásom bemutatása, melynek során kísérletet tettünk a szociális kompetenciák fejlesztésére hátrányos és halmozottan hátrányos és/vagy roma származású alsó tagozatos gyerekek körében. A tevékenységek fő célja volt a résztvevő gyerekek társas kapcsolatainak fejlesztése az élménypedagógia módszerével és eszközeivel. Kutatásomban először ismertetem az élménypedagógia módszertanát, a hipotéziseimet, melyeket felállítottam a témával kapcsolatban, majd a foglalkozások menetét és a feladatok fejlesztő hatásait. Végül összegzem az eddigi tapasztalataimat.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
Depositing User: | Andrea Tankó |
Date Deposited: | 15 Jul 2021 09:20 |
Last Modified: | 15 Jul 2021 09:20 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/127516 |
Actions (login required)
Edit Item |