REAL

Élménypedagógia a Kaposvári Pécsi Utcai Általános Iskolában

Tarsoly, Zsófia Dóra (2018) Élménypedagógia a Kaposvári Pécsi Utcai Általános Iskolában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 133-140. ISSN 1589-519X

[img]
Preview
Text
13-Tarsoly_Zsofia-hallg_kutatas-tp-2018-4.pdf

Download (619kB) | Preview

Abstract

Publikációm célja a Kaposvári Pécsi Utcai Általános Iskolában végzett kutatásom bemutatása, melynek során kísérletet tettünk a szociális kompetenciák fejlesztésére hátrányos és halmozottan hátrányos és/vagy roma származású alsó tagozatos gyerekek körében. A tevékenységek fő célja volt a résztvevő gyerekek társas kapcsolatainak fejlesztése az élménypedagógia módszerével és eszközeivel. Kutatásomban először ismertetem az élménypedagógia módszertanát, a hipotéziseimet, melyeket felállítottam a témával kapcsolatban, majd a foglalkozások menetét és a feladatok fejlesztő hatásait. Végül összegzem az eddigi tapasztalataimat.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Depositing User: Andrea Tankó
Date Deposited: 15 Jul 2021 09:20
Last Modified: 15 Jul 2021 09:20
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/127516

Actions (login required)

Edit Item Edit Item