Dobosné Földi, Brigitta (2021) A tanulók együttműködési szintjeinek meghatározása társas tevékenységek során. In: Kihívások és megoldások a XXI. század pedagógiájában : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 55-66. ISBN 978-963-496-212-0 (print) ; 978-963-496-218-2 (online)
  | 
            
              
Text
 55_66_Dobosné.pdf - Published Version Download (688kB) | Preview  | 
          
      Official URL: http://doi.org/10.46403/Kihivasokesmegoldasok.2021...
    
  
  
  | Item Type: | Book Section | 
|---|---|
| Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában | 
| Depositing User: | Tibor Gál | 
| Date Deposited: | 29 Oct 2021 08:32 | 
| Last Modified: | 29 Oct 2021 08:32 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/133159 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Edit Item | 




