Urbán, Péter (2022) Az előzetes tudás szerepe a konstruktivista szemléletű irodalomórán. In: Irodalom és kanonizáció : Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 23-34.
|
Text
23_34_Urbán.pdf - Published Version Download (108kB) | Preview |
Official URL: http://doi.org/10.46403/IrKa.2022.23
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > PN Literature (General) / irodalom általában |
Depositing User: | Tibor Gál |
Date Deposited: | 04 Apr 2022 09:30 |
Last Modified: | 04 Apr 2022 09:30 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/140257 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |