Mitev Ariel, Zoltán (2022) Árkok és sáncok az üzleti oktatásban: a hadijáték áthidaló szerepe. HONVÉDSÉGI SZEMLE: A MAGYAR HONVÉDSÉG KÖZPONTI FOLYÓIRATA, 150 (5). pp. 97-104. ISSN 2060-1506
|
Text
HSZ2022_507_Mitev_Ariel_Zoltan_97-104.pdf Download (345kB) | Preview |
Abstract
Bár az üzleti tudományok számos koncepciót vettek át a hadtudományból, a hadijátéknak az oktatásban játszott szerepe alulértékelt. A tantermekben a padok (vagy éppen a monitorok) mögött megbúvó hallgatók és a katedra mögül szógéppuskával tüzelő oktatók állóháborújának következménye a csatatérről dezertáló tömegek növekedése. A cikk arra keresi a választ, hogy az üzleti oktatás mely területeibe kapcsolható be a hadijáték, hogyan képes a csatateret játéktérre változtatni, hogyan képes az árkokat áthidalni, valamint milyen készségek fejleszthetők általa.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | üzleti oktatás, hadijátszás, wargaming, fejleszthető készségek |
Subjects: | L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 19 Sep 2022 09:18 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 08:51 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/148915 |
Actions (login required)
Edit Item |