Máté, Balázs and Csonka, Nikoletta (2016) Konverzió alapú, online központú BTL kommunikációs stratégia megalapozása az építőipari vállalkozások esetében. Műszaki Tudományos Közlemények (5). pp. 265-268. ISSN 2393-1280
|
Text
MTK5_057_MateBalazs-CsonkaNikoletta.pdf Download (791kB) | Preview |
Abstract
Jelen publikációnkban azt vizsgáljuk, hogy milyen tényezők mentén lehetséges és érdemes kialakítani sikeres, konverzió központú marketing stratégiát az építőipari vállalkozások, gyártók esetében. Célunk meghatározni, hogy melyek azok a kommunikációs elemek, amelyek kiemelésével sikeressé tehető a kommunikáció, illetve hogy melyek azok a csatornák, eszközök amelyekkel hatékonyan érhetjük el célközönségünket. Kutatómunkánk során – támaszodva a szakirodalomra – kvantitatív kutatást végeztünk a fogyasztók körében a tájékozódásra felhasznált csatornákról és a döntéshozatali mechanizmust befolyásoló tényezőkről. A válaszok alapján levont következtetésekkel mutatunk irányt a kommunikációnak.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | T Technology / alkalmazott, műszaki tudományok > T2 Technology (General) / műszaki tudományok általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 27 Sep 2022 09:37 |
Last Modified: | 27 Sep 2022 09:37 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/150023 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |