Nguyen Huu, Phuoc Dai and Duong, Van Thinh (2016) E-learning módszerek a 21. században. Műszaki Tudományos Közlemények (5). pp. 305-308. ISSN 2393-1280
|
Text
MTK5_067_NguyenHuuPhuocDai-DuongVanThinh.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Az E-learning kifejezés egy új oktatási módszert takar. Növeli a tanulás és tanítás hatékonyságát, öszszehasonlítva a hagyományos oktatással. Mindez általában érinti a tanárok, tanulók, oktatók széles skáláját, akik a közvetlen használják az Internet-technológia és a web alkalmazások adta lehetőségeket. Ez a tanulmány bemutatja, a vietnámi diákok hatékonyságát és hozzáállását a különféle e-learning rendszerek alkalmazása esetén, cserélhetők-e a régi, hagyományos tanítási módszerek vagy sem a 21. században, továbbá ebben a kutatásban azt is bemutatjuk, milyen e-learning hatások jelentkeznek a vietnami diákok különböző tanulási módszereiben.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | T Technology / alkalmazott, műszaki tudományok > T2 Technology (General) / műszaki tudományok általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 27 Sep 2022 10:41 |
Last Modified: | 27 Sep 2022 10:41 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/150076 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |