Barnucz, Nóra (2022) A digitális pedagógia alkalmazásának lehetőségei a rendészeti szaknyelvi órán. MAGYAR RENDÉSZET, 22 (2). pp. 183-196. ISSN 1586-2895
|
Text
13_barnucz_183-196_MR_2022_2.pdf Download (269kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a rendészeti szaknyelv oktatásához kínál olyan jó gyakorlatokat, amelyek – didaktikai és oktatásmódszertani felépítésükkel – hozzájárulnak a 21. századi élménypedagógia megvalósításához a felsőoktatásban. Az elméleti részben tárgyalt modellek és elméletek részletes kifejtése szemlélteti a gyakorlati részben bemutatott jó gyakorlatok korszerűségét és fontosságát, amelyek alkalmazása tantárgytól függetlenül releváns lehet. A bemutatandó jó gyakorlatok tanórai kivitelezése leginkább számítógépes laborban, vagy laptopok, illetve mobil eszközök alkalmazásával történik, pozitív irányba mozdítva ezzel a hallgatók tanórai motivációját. Mindezeken túl, a digitális kompetencia igénybevételével hatékonyan fejleszthető a hallgatók szakmai szókincsének tudástára, valamint célnyelvű kommunikációja.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | angol rendészeti szaknyelv, élménypedagógia, motiváció, fel- sőoktatás, digitális platformok, idegennyelv-tanítás/-tanulás |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HV Social pathology. Social and public welfare / szociálpatológia, segélyezés > HV6001-HV6030 Criminology / kriminalisztika L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 14 Nov 2022 12:25 |
Last Modified: | 14 Nov 2022 12:25 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/153483 |
Actions (login required)
Edit Item |