Korom, Alexandra (2022) Oktatásmódszertani kézikönyv tanárszakos hallgatóknak és gyakorló pedagógusoknak. TÁNC ÉS NEVELÉS / DANCE AND EDUCATION, 3 (2). pp. 157-159. ISSN 2732-1002
|
Text
157-159.pdf Download (168kB) | Preview |
Abstract
A 2020-ban hirtelen ránk zúduló pandémia mindenki életébe változásokat hozott és az új helyzethez gyors alkalmazkodási készséget követelt meg. A vírus a megszokott frontális, jelenléti iskolai oktatást percek alatt, átmenet nélkül az online világba kényszerítette és ezzel együtt új tanítási és tanulási próbatételek eléállította a pedagógusokat és a diákokat is egyaránt. Papp-Danka Adrienn 2021-ben megjelent kézikönyve ezért több szempontból is hiánypótló az oktatásmódszertani szakirodalom palettáján. A világjárvány közepén készült 91 oldalas könyv nagyszerűen reagál a kialakult helyzetre, olyan módszertani megoldásokat kínál, amelyek a személyes és az online oktatásba is jól beilleszthetőek.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 21 Nov 2022 13:24 |
Last Modified: | 21 Nov 2022 13:24 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/153762 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |