K. Nagy, Emese (2022) The Long-Term Results of Using the Complex Instruction Program (KIP). In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottsága. EKKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 121-131.
|
Text
121_K Nagy.pdf - Published Version Download (398kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.46403/Reflexiok.2022.121
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan |
Depositing User: | Tibor Gál |
Date Deposited: | 29 Nov 2022 14:27 |
Last Modified: | 29 Nov 2022 14:27 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/154089 |
Actions (login required)
Edit Item |