REAL

Egy diszkont légitársaság mint márkaközösség a közösségi médiában? = A low-cost airline as a brand community in social media?

Füredi, Anita and Csordás, Tamás (2021) Egy diszkont légitársaság mint márkaközösség a közösségi médiában? = A low-cost airline as a brand community in social media? TURIZMUS BULLETIN, 21 (4). pp. 34-42. ISSN 1416-9967

[img]
Preview
Text
836-Cikkszovege-4242-1-10-20220106.pdf

Download (299kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 07 Dec 2022 11:13
Last Modified: 07 Dec 2022 11:13
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/154415

Actions (login required)

Edit Item Edit Item