Simó, Ferenc Zoltán (2022) Motiváció és tanulás (tanulás motiválása): áttekintés. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 4 (3). pp. 19-26. ISSN 2676-8771
|
Text
OxIPO_2022_3_019_Simo.pdf Download (1MB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.35405/OXIPO.2022.3.19
Abstract
E cikk aktualitását a pandemia által okozott szerencsétlen történések adják. A gyermekek iskolai motivációja mindig is aktuális kérdés volt, és talán sohasem veszti el aktualitását. Éppen, hogy túljutottunk a harmadik hullámán a COVID-19 vírusnak és talán szembenézünk a negyedik hullámával is, mely rákényszeríthet minket arra, hogy gyermekeinket kizárólagosan online rendszerben oktassuk. Ilyen körülmények között egyre nehezebbé válik a gyermekek motiválása. Így egy áttekintés időszerűségéhez ebben a témában nem fér kétség.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | learning; Psychology; tanulás; Motivation; Pszichológia; Motiváció; |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 08 Dec 2022 12:31 |
Last Modified: | 08 Dec 2022 12:31 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/154508 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |