Tereh, Bianka (2022) A Microsoft Teams megítélése és stresszfaktorai a szolgáltatóközpontokban dolgozó felhasználók szemszögéből. ÚJ MUNKAÜGYI SZEMLE, 3 (4). pp. 58-66. ISSN 2677-1306
|
Text
tereh.pdf Download (400kB) | Preview |
Abstract
Az utóbbi évtized még soha nem látott kihívások elé állította a humán erőforrás menedzsment szakterületét. Jelentős változásokat kellett eszközölni a világjárvány megjelenéséből, a technológia fejlődéséből és a munkavállalók igényeinek folyamatos alakulásából kifolyólag. Kutatásomban az említett események figyelembevételével vizsgáltam a munkakörnyezetet, dolgozói jóllétet és mentál- higiénét, azon belül nagy hangsúlyt fektetve a munkahelyi stresszre. Primer kutatásom során pedig a szolgáltatóközpontok alkalmazottait helyeztem fókuszba, és a Microsoft Teams üzleti kommunikációs alkalmazás megítélését, valamint a használatából eredő stresszorokat elemeztem. Ezek alapján megfontolandó következtetések vonhatók le minden szolgáltatóközpont számára, ahol tennének a munkavállalói stressz csökkentéséért és valódi hasznosságuk alapján optimalizálnák Microsoft Teams által kínált funkciókat.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy |
Depositing User: | Beáta Bavalicsné Kerekes |
Date Deposited: | 09 Dec 2022 07:31 |
Last Modified: | 09 Dec 2022 07:31 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/154637 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |