Kolta, Dóra and Farkas, Balázs (2022) Ungarischsprachiger Unterricht Ausserhalb des Mutterlandes: Die Lage der Vilmos-Bálint-Grundschule in Csíkszenttamás = Magyar tannyelvű oktatás az anyaországtól távol: A csíkszenttamási Bálint Vilmos Általános Iskola helyzete. STUDIA MUNDI - ECONOMICA, 9 (4). pp. 50-63. ISSN 2415-9395
|
Text
5+KoltaD_FarkasB_FINAL+OK.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (558kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2022.09.04.5...
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | J Political Science / politológia > JC Political theory / politikaelmélet, államtudomány > JC312 Ethnic minorities / kisebbségkutatás, nemzetiségi kérdés L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
Depositing User: | Diszterhöft Zoltán |
Date Deposited: | 26 Jan 2023 08:25 |
Last Modified: | 26 Jan 2023 08:25 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/157292 |
Actions (login required)
Edit Item |