Kiss, Gergely (2019) A játékosítás és a minőség kapcsolata. In: Műszaki tudomány az Észak-kelet Magyarországi Régióban 2019 : konferencia előadásai. Debreceni Akadémiai Bizottság Műszaki Szakbizottság, Debrecen, pp. 185-188. ISBN 9789637064388
|
Text
DAB_MTEKMR_2019_196.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Az információs technológiák fejlődésével folyamatosan online vagyunk, amit talán a generációs különbségekből eredő informatikai tudáshiány foghat vissza valamelyest. A gamifikáció módszere a fokozódó vállalati versenyben jó eszközt biztosít arra, hogy a dolgozók még jobb teljesítményt érjenek el. A publikációban arra keresem a választ, hogy a játékosított munkavégzést milyen szempontok szerint lehet mérhetővé tenni, illetve milyen tényezők befolyásolhatják a mérést.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | gamifikáció, teljesítménynövelés, vállalati eredményesség, minőségmenedzsment |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD30.2 Knowledge management. Information technology management / Tudásmenedzsment |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 13 Feb 2023 08:26 |
Last Modified: | 13 Feb 2023 08:26 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/158809 |
Actions (login required)
Edit Item |