Szemerszki, Marianna (2023) Pedagógusképzés az adatok tükrében. EDUCATIO, 32 (1). pp. 55-67. ISSN 1216-3384
|
Text
1419-8827-article-p55.pdf Download (263kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány nemzetközi kitekintésben vizsgálja a hazai pedagógusképzésjellegzetességeit és annak változásait az utóbbi évtizedben. Statisztikai adatokfelhasználásával bemutatja, hogyan alakul a pedagógusképzésben tanuló hallgatók,illetve a képzésre jelentkezők és felvettek létszáma Magyarországon, kitérve aképzési rendszer átalakulásából és az egyéb jogszabályi változásokból eredőhatásokra is. A képzést választók belső összetétele nem csupán a képzésijellemzők alapján mutat jelentős eltérést, hanem az egyes képzési formákrajelentkezők és felvettek középiskolai jellemzői és a felvételi eredményekszempontjából is heterogénnek tekinthető.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 12 Apr 2023 11:38 |
Last Modified: | 12 Apr 2023 11:38 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/163716 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |