Körei, Attila and Szilágyi, Szilvia and Török, Zsuzsanna (2022) Az informatikus hallgatók tanítási-tanulási folyamatának javítása játékalapú tanulással : A LimEszelős didaktikai játék fejlesztésének és eredményeinek bemutatása. MULTIDISZCIPLINÁRIS TUDOMÁNYOK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYE, 12 (1). pp. 28-45. ISSN 2062-9737 (nyomtatott), 2786-1465 (online)
|
Text
1279_published.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Abstract
A valós számsorozat, a konvergencia és a határérték (limesz) fogalmakkal valamennyi informatikai képzési területre felvett hallgató találkozik az első félév matematikai analízis kurzusa során. A hallgatók figyelmének, érdeklődésének megtartásához hathatós támogatást adnak azok az oktatási módszerek, amelyek bizonyítottak a Z generációs hallgatók motiválásával kapcsolatban. A játékalapú tanulás(game-based learning) előnyeire alapozva fejlesztettük LimEszelős elnevezésű kártyajátékunkat, amelyet a valós számsorozatok nevezetes határértékeinek tanulására és gyakorlására hoztunk létre 4–10 fős tanulói csoportok számára. Cikkünkben a játék bemutatása mellett a kétéves kísérleti szakaszban szerzett tapasztalatainkat összegezzük.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | játék-alapú tanulás, didaktikai játék, aktív tanulási módszerek, kiscsoportos oktatás, sorozat határértéke, kártyajátékok |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 14 Apr 2023 11:08 |
Last Modified: | 14 Apr 2023 11:08 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/163810 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |