Bárány, Edit (2022) A modern ökológiai szemlélet bemutatása az erasdg living lab projekt kapcsán. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 5 (1). pp. 69-77. ISSN 2676-8771
|
Text
OxIPO_2023_1_069_Barany.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A Living Lab az ERASDG (Education Requires Application of SDGs) projektben valósult meg, amelyet a fenntartható fejlődési célok és az Agenda 2030 keretrendszer ihletett. Az ERASDG projektben 8 ország szakközépiskolája vesz részt: Dánia, Hollandia, Spanyolország, Finnország, Ausztria, Románia, Magyarország, Lengyelország. 2021. október 30-november 6. között az ERASDG projekt keretén belül Hollandiában, a Yuverta intézmény szervezésében valósult meg a Living Lab nevű workshop, melyen a Közép-magyarországi ASzC Fáy András Mezőgazdasági Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium két tanulója és egy tanára, valamint a Közép-magyarországi ASzC Táncsics Mihály Mezőgazdasági Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium két tanára vett részt. E tanulmányomban a felkészítő oktatóval, Dr. Merkei Attila Györggyel készített interjú tapasztalatairól számolok be.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ökológia, fenntartható fejlődés, iskola |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás Q Science / természettudomány > QH Natural history / természetrajz > QH540 Ecology / ökológia |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 24 Apr 2023 09:16 |
Last Modified: | 24 Apr 2023 09:16 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/164123 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |