Durugy, András and Kollár, Péter and Madarász, Imre (2016) Eladói kompetenciák mérése próbavásárlással. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (2). pp. 12-18. ISSN 0133-0179
|
Text
VT_2016n2p12.pdf Download (335kB) | Preview |
Abstract
Az ügyfélszolgálat a legértékesebb személyes kapcsolati és kommunikációs eszköz. Alkalmazásában és vizsgálatában a mennyiség helyett a minőség felé tolódott el a hangsúly. A próbavásárlás mint vizsgálati eszköz felhasználható a személyes értékesítés vagy az ügyfélkiszolgálás minőségének mérésére. A dolgozat célja a kompetenciák mérése érdekében végzett próbavásárlás lehetőségeinek és módszereinek feltárása. A kutatás eredményeinek főkomponens-elemzése során viszonylag stabil faktorstruktúrát sikerült ki- alakítani, melynek belső konzisztenciáját az alfa mutatóval mérték a szerzők. Kutatásukból kiderült, hogy a próbavásárlás mint mérési metodika életképes és továbbfejlesztésre érdemes módszer. Az életképesség egyik feltétele a megfigyelt jelenségek finom kategorizálása és megfelelő kalibrálása, vagyis a jól alkalmazható mértékegység-standardok kialakítása.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ügyfélszolgálat, eladói kompetenciák, próbavásárlás |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 11:16 |
Last Modified: | 23 May 2023 11:16 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165848 |
Actions (login required)
Edit Item |