Törőcsik, Mária (2016) A fogyasztói magatartás új tendenciái. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 19-25. ISSN 0133-0179
|
Text
VT2016n4p19.pdf Download (356kB) | Preview |
Abstract
Jelen munka célja az, hogy összefoglalót adjon napjaink fogyasztóinak magatartásmintáiról, kísérletet tegyen magyarázatok megfogalmazására, vállalja a jövőbeni irányok felvázolását úgy, hogy vitát generáljon, szólítsa meg a szakma releváns szakembereit. A célok megfogalmazásából is előre vetül egyrészt a munka szubjektív témaválogatása, másrészt a tévedés, de akár az aránytévesztés lehetősége is. A szerző foglalkozik a mai magyar fogyasztó történetével, mai magatartásának jellemzőivel, a megatrendek hatásaival, illetve kitér két, érdeklődésre számot tartható témakörre, a félelmekre, ellenállásra, valamint az egészségre. Miután ez vitairat, így természetesen nem fejthető ki valamennyi új jelenség a fogyasztói magatartás terén, inkább a közös gondolkodást igénylő jelenségeket emeli ki, ezért a szerző számít a felkért és a megszólítást érző kollégák támogatására a tisztább fogyasztói kép megrajzolásában.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | magyar fogyasztók magatartástípusai, fogyasztói félelmek, fogyasztói ellenállás, egészség, megatrendek |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 13:05 |
Last Modified: | 23 May 2023 13:05 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165874 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |