Neulinger, Ágnes (2016) Több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatások : korreferátum Simon Judit "Kutatás-módszertani trendek a marketingben" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 63-66. ISSN 0133-0179
|
Text
VT2016n4p63.pdf Download (283kB) | Preview |
Abstract
A marketingkutatás területét – más üzleti területekhez hasonlóan – markánsan érintik az elmúlt időszak társadalmi-gazdasági változásai. A kutatásmódszertan ennek megfelelően változik és ez a változás részben azt is jelenti, hogy a korábbi éles határok egyes módszertani területek között, úgymint a kvalitatív és kvantitatív megközelítések, elhalványulnak. Jelen tanulmány a több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatásokat vizsgálja, illetve értelmezi ezeket az aktuális kutatás-módszertani trendek kapcsán.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketingkutatás, trendek, kvalitatív, kvantitatív, vegyes módszertan, korreferátum |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 23 May 2023 13:08 |
Last Modified: | 23 May 2023 13:08 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/165876 |
Actions (login required)
Edit Item |