REAL

Több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatások : korreferátum Simon Judit "Kutatás-módszertani trendek a marketingben" című tanulmányához

Neulinger, Ágnes (2016) Több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatások : korreferátum Simon Judit "Kutatás-módszertani trendek a marketingben" című tanulmányához. VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Ksz.). pp. 63-66. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
VT2016n4p63.pdf

Download (283kB) | Preview

Abstract

A marketingkutatás területét – más üzleti területekhez hasonlóan – markánsan érintik az elmúlt időszak társadalmi-gazdasági változásai. A kutatásmódszertan ennek megfelelően változik és ez a változás részben azt is jelenti, hogy a korábbi éles határok egyes módszertani területek között, úgymint a kvalitatív és kvantitatív megközelítések, elhalványulnak. Jelen tanulmány a több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatásokat vizsgálja, illetve értelmezi ezeket az aktuális kutatás-módszertani trendek kapcsán.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: marketingkutatás, trendek, kvalitatív, kvantitatív, vegyes módszertan, korreferátum
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 23 May 2023 13:08
Last Modified: 23 May 2023 13:08
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165876

Actions (login required)

Edit Item Edit Item