Simon, Csilla and Pető, István (2022) Szállodák közösségi média-aktivitása a COVID-19 pandémia időszakában : Esettanulmány három visegrádi szálloda Facebook-tevékenysége alapján. ACTA CAROLUS ROBERTUS, 12 (Különs). pp. 79-92. ISSN 2062-8269
|
Text
7.Simon_Peto_hun_79-92.pdf Download (480kB) | Preview |
Abstract
A turizmus hosszú idő óta életünk szerves részét képezi, nagy jelentőségű gazdasági ágnak számít. A 2019-ben megjelent COVID-19 világjárvány hatására óriási veszteséget szenvedtek el az ágazat szereplői, a korlátozások egyes időszakaiban a forgalmuk szinte teljesen megszűnt. A tanulmányban néhány szálloda példáján keresztül azt vizsgáljuk, hogy a magánszemélyek és a vállalkozások által egyaránt élénken használt közösségi médiában hogyan jelent meg ez az időszak: Átalakult-e a vizsgált hotelek Facebookon megvalósuló kommunikációja (pl. az alkalmazott bejegyzéstípusok struktúrája, bejegyzésszám, a bejegyzések tartalma), mennyiben folytattak „válságkommunikációt”, valamint hogyan reagáltak erre a felhasználók.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Turizmus; tourism; Text analysis; szövegelemzés; Social media; COVID-19; közösségi média; |
Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 14 Jun 2023 09:19 |
Last Modified: | 14 Jun 2023 09:19 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/167686 |
Actions (login required)
Edit Item |