Kaszalik, Zita (2023) Erasmus+ program mint változásokat indukáló európai uniós pályázati lehetőség. EDUCATIO, 32 (2). pp. 330-338. ISSN 1216-3384
|
Text
2063-article-p330.pdf Download (204kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.1556/2063.32.2023.2.11
Abstract
A tanulmány célja a 2014-ben létrehozott Erasmus+ programra történő pályázási aktivitás vizsgálata. A tanulmány kiemelten vizsgálja a program szakképzési területének 2014 és 2019 közötti magyarországi pályázatait, a pályázati aktivitás területi, kereskedelmi, hálózati összefüggéseit. Az eredmények rámutatnak a pályázók területi koncentrálódásának tényére, amely összefügg az adott terület gazdasági fejlettségével, feladatot adva a következő pályázatok esélyegyenlőséget kínáló, új digitalizációs törekvései számára.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 18 Aug 2023 09:38 |
Last Modified: | 18 Aug 2023 09:38 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/171722 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |