Paksi, László (2021) Játékosítás irodalomórán : Janus Pannonius pályaképe kapcsán. PANNON DIGITÁLIS PEDAGÓGIA, 1 (2). pp. 3-30. ISSN 2786-2445
|
Text
2_Padipe2_szam_Paksi.pdf Download (5MB) | Preview |
Abstract
A játékosítás lehetőséget teremt arra, hogy a tanórákon a tanulók differenciáltan, egyéni tanulási utakat találva juthatnak el a tanulási célhoz. Ehhez különböző játékelemeket használunk fel, amelyeket beépítünk a tanulási folyamatba, így a tanulók az általuk játszott játékok egyes elemeit más környezetben is kipróbálhatják. A játékosításra minden tantárgy keretében lehetőségünk van, ezzel is élményszerűbbé téve a tananyag feldolgozását, elsajátítását. = Gamification provides an opportunity for differentiated learning pathways in the classroom, allowing studentsto find individual learning pathways to reach the learning goal. To do this, we use different game elements that weintegrate into the learning process, so that pupils can try out some of the games they play in other contexts. Weoffer the possibility of using games in all subjects, thus making the learning process more enjoyable.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | játékosítás, irodalom, egyéni tanulási utak = gamification, literature, individual learning paths |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 22 Aug 2023 12:44 |
Last Modified: | 22 Aug 2023 12:44 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/171897 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |