Rátz, Tamara and Irimiás, Anna (2015) „Go Local a Budapest” – Creatività e innovazione nei servizi di guida turistica. In: Turismo creativo e identità culturali. Roma TrE-Press, Róma, pp. 29-43.
![]() |
Text
Ratz_Irimias_Italian_FINAL_VERSION.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution No Derivatives. Download (390kB) | Request a copy |
Abstract
A tanulmány kvalitatív kutatási módszerek alkalmazásával azt vizsgálja, hogy az elmúlt évtizedben Budapesten létrejött alternatív idegenvezetést kínáló vállalkozások fejlődésében és tevékenységében hogyan jelenik meg az innováció, milyen külső és belső tényezők gyakorolnak hatást ezen vállalkozások működésére és sikerességére, illetve hogyan befolyásolja az alternatív idegenvezetés piaca Budapest turisztikai kínálatát és imázsát.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GV Recreation Leisure / szabadidő, szórakozás H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában |
Depositing User: | Dr Tamara Rátz |
Date Deposited: | 02 Oct 2014 13:02 |
Last Modified: | 24 May 2016 09:27 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/17468 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |