Bodródi, Miklós (2023) Vezetői és dolgozói önkiszolgáló rendszerek szerepe az emberierőforrás-menedzsment, mint szervezeti funkció megújulásában. ÚJ MUNKAÜGYI SZEMLE, 4 (4). pp. 2-17. ISSN 2677-1306
|
Text
UMSZ_Bodrodi.pdf Download (483kB) | Preview |
Abstract
Dolgozatomban az önkiszolgáló technológiai megoldásokat az emberierőforrás-menedzsment, mint szervezeti funkció szempontjából vizsgálom. Meggyőződésem, hogy az önkiszolgáló rendszerek hatékony és eredményes támogató eszközök, amelyek szerepe a munka változó világában is felértékelődik. A koronavírus járvány a szervezeti digitalizációra is ráirányította a figyelmet. A digitális átalakulás folyamatában elért eredmények alapvetően határozták meg egy-egy szervezet alkalmazkodóképességét a pandémiához. A már megkezdődött folyamatok felgyorsultak, és egyértelművé vált, hogy a digitális transzformáció az egyetlen járható út, amely a jövőbe vezet. Másrészt a világjárvány az emberierőforrás-menedzsment részlegek szervezetekben betöltött szerepét, a humán szakemberek kompetenciáinak fontosságát is átértékelte. A fenti szálak a humáninformatikai területén összeérnek: a vezetői és dolgozói önkiszolgáló portálok egyszerre informatikai, digitalizációs eszközök, ezért a műszaki/technológiai felkészültséget is megkövetelik, másfelől a humán menedzsment rendszerei, ezért ezirányú szakmai tartalmuk is releváns.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy |
Depositing User: | Beáta Bavalicsné Kerekes |
Date Deposited: | 13 Nov 2023 11:55 |
Last Modified: | 13 Nov 2023 11:55 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/179813 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |