Barnucz, Nóra and Fónai, Mihály (2023) Az iskolai integráció tanári percepciója északkelet-magyarországi egyházi iskolákban. A társadalmi felzárkózás nehézségei és lehetőségei egy kvalitatív kutatás tükrében. In: Megküzdés, fejlődés, nevelés : Az Iskola a határon III. konferencia előadásaiból. Sárospataki Pedagógiai Füzetek (32). Tokaj-Hegyalja Egyetem, Sárospatak, pp. 53-64. ISBN 978-615-6482-13-6
|
Text
MegkuzdesFejlodesNeveles_Aziskolaiintegracio_Barnucz_Fonai_2023.pdf Download (13MB) | Preview |
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 10 Jan 2024 11:04 |
Last Modified: | 10 Jan 2024 11:04 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/184234 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |