REAL

Az iskolai integráció tanári percepciója északkelet-magyarországi egyházi iskolákban. A társadalmi felzárkózás nehézségei és lehetőségei egy kvalitatív kutatás tükrében

Barnucz, Nóra and Fónai, Mihály (2023) Az iskolai integráció tanári percepciója északkelet-magyarországi egyházi iskolákban. A társadalmi felzárkózás nehézségei és lehetőségei egy kvalitatív kutatás tükrében. In: Megküzdés, fejlődés, nevelés : Az Iskola a határon III. konferencia előadásaiból. Sárospataki Pedagógiai Füzetek (32). Tokaj-Hegyalja Egyetem, Sárospatak, pp. 53-64. ISBN 978-615-6482-13-6

[img]
Preview
Text
MegkuzdesFejlodesNeveles_Aziskolaiintegracio_Barnucz_Fonai_2023.pdf

Download (13MB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 10 Jan 2024 11:04
Last Modified: 10 Jan 2024 11:04
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/184234

Actions (login required)

Edit Item Edit Item