Hornyákné Huber, Ágnes (2014) Gombocz, Eszter, Kontrastive Wortfamilienanalyse Deutsch–Ungarisch. MAGYAR NYELV, 110 (1). pp. 111-113. ISSN 0025-0228
|
Text
huber14-1.pdf Download (288kB) | Preview |
Abstract
Az idegennyelv-oktatás gyakorlatában a legfőbb célkitűzés a nyelvi rendszer – egyrész - ről a nyitott és kevésbé szervezett szókincs, másrészről a zártabb rendezettségű nyelvtani sza - bályok – átfogó megismerésének elősegítése, továbbá az, hogy a tanuló tudatosan és egyéni tanulási stratégiáit aktiválva ismerje fel a szabályszerűségeket és struktúrákat a nyelvtanulás során. Minden szakanyag – tudományos elemzés, nyelvkönyv és feladatlap, nyelvtan könyv, (tanuló)szótár –, amely ezt a célt szolgálja, hatékonyan támogatja a nyelvtanárok munkáját és a tanulók haladását az idegen nyelv elsajátításának meglehet ősen rögös útján.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 20 Nov 2014 08:51 |
Last Modified: | 03 Aug 2023 09:40 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/18428 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |