Bitay, Enikő and Bagyinszki, Gyula (2022) A műszaki felsőoktatás didaktikai és módszertani szempontjai. MŰSZAKI TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK (HU), 17 (17). pp. 1-5. ISSN 2393-1280
|
Text
MTK17-01-Bitay.pdf Download (204kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.33895/mtk-2022.17.01
Abstract
A műszaki felsőoktatás, vagyis a mérnökképzés – eltérően a középfokú szakképzés általános gyakorlatától – már felnőttkorú „diákokkal” foglalkozik. Bár az egyetemeken a „nevelési” feladatokon kisebb a hangsúly, viszont az oktatók szemléletformáló hatásának, példamutatásának kiemelt szerepe van. Jelen összeállításunkkal ehhez szándékozunk támpontokat adni.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában T Technology / alkalmazott, műszaki tudományok > T2 Technology (General) / műszaki tudományok általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 17 Jan 2024 14:04 |
Last Modified: | 17 Jan 2024 14:04 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/185025 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |