Balázs, Boróka (2023) Csépány Nikoletta: Az olvasási stratégiák a szövegértő olvasás szolgálatában. Az értő olvasás fejlesztése negyedik osztályban olvasási stratégiák és retorikai szerkezetek segítségével. Akadémiai Kiadó. Budapest. 2021. (elektronikus kiadás) = How to Become a Literate Reader? Reading Literacy at School with the SROF Reading Development Programme. ANYANYELV-PEDAGÓGIA : SZAKFOLYÓIRAT MAGYAR NYELVEN TANÍTÓ PEDAGÓGUSOKNAK, 16 (3). pp. 108-116. ISSN 2060-0623
Text
Anyp_XVI_2023_3_6.pdf - Published Version Restricted to Repository staff only Download (587kB) |
Official URL: https://www.doi.org/10.21030/anyp.2023.3.6
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
Depositing User: | Zsófia Zádori |
Date Deposited: | 13 Feb 2024 14:55 |
Last Modified: | 13 Feb 2024 15:01 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/188113 |
Actions (login required)
Edit Item |