Katona, János and Nagy, Kem Gyula (2023) A Covid-generáció felzárkóztatása. GRADUS, 10 (2). pp. 1-6. ISSN 2064-8014
|
Text
2023_2_CSC_017_Katona.pdf - Published Version Download (515kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.47833/2023.2.CSC.017
Abstract
Különösen nehéz azoknak a mérnökjelölt hallgatóknak a helyzete, akik a koronavírus-járvány alatti időszakban voltak középiskolások, és a lezárások miatt a középiskola egy tekintélyes részét online végezték el. Ebben a cikkben konkrét példákkal illusztráljuk a gondokat. Megkíséreljük feltárni a gondolkodásbeli és tárgyi hiányosságok okait. Javaslatokat teszünk a felzárkóztatás lehetséges módszereire.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika Q Science / természettudomány > QC Physics / fizika |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 21 Mar 2024 15:42 |
Last Modified: | 21 Mar 2024 15:42 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/190762 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |