Szabóné Balogh, Ágota (2024) Felső tagozatos diákok tanulási motivációjának és orientációjának vizsgálata = Examination of Learning Motivation and Learning Orientation of Upper School Students. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 6 (1). pp. 23-38. ISSN 2676-8771
|
Text
OxIPO_2024_1_023_Szabone.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
A tanulmány egy olyan kutatást mutat be, amelynek célja az informatikai alapú készségfejlesztés hatásának megismerése a felső tagozatos diákok tanulási motivációjára és tanulási orientációjára. A fejlesztés egy négyéves időszakra (5-8. évfolyam) kiterjedő longitudinális vizsgálat során történt. A kísérletben 174 diák vett részt, a kontrollcsoport szintén 174 diák volt. A fejlesztés eredményeként a tanulási motiváció és a (szervezett és mélyreható) tanulási orientáció jelentősen javult. The study presents a research aimed to know the impact of IT-based skill development on the learning motivation and learning orientation of upper school students. The development took place during a longitudinal study that spanned a four-year period (grades 5-8). 174 student participated in the experiment, the control group was also 174 student. As a result of the development, learning motivation and (organized and deep) learning orientation improved significantly.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | tanulási motiváció, tanulási orientáció; learning motivation, learning orientation |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 09 Apr 2024 10:01 |
Last Modified: | 09 Apr 2024 10:01 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/192057 |
Actions (login required)
Edit Item |