Szászi, Brigitta (2024) Környezeti nevelés és fenntarthatóságra oktatás az általános iskolák felső tagozatán – pedagógusok szemszögéből vizsgálva. Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio paedagogica, 45. pp. 213-227. ISSN 26309742
|
Text
4_3_Szászi Brigitta.pdf - Published Version Download (748kB) | Preview |
Official URL: http://doi.org/10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogi...
Abstract
Napjainkban egyre több drasztikus környezeti problémát tapasztalhatunk az egész világon. A klímaváltozás és annak hatásai már mindenki életében éreztetik hatásukat. Ezért is tartom fontosnak azt vizsgálni, hogy már általános iskolai szinten megtörténik-e a diákok felkészítése és figyelmének felhívása az őket körülvevő és jövőjüket komolyan érintő és befolyásoló tényezőkre.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
Depositing User: | Tibor Gál |
Date Deposited: | 05 Jul 2024 08:44 |
Last Modified: | 05 Jul 2024 08:44 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/199339 |
Actions (login required)
Edit Item |