Misius, Magdolna (2020) Távoktatás a COVID idején. KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 11 (4). pp. 39-40. ISSN 0133-2597
|
Text
05_Misius_2020_04.pdf - Published Version Download (75kB) | Preview |
Abstract
2020 márciusában a Covid-19 vírus megjelenését követően meghozott intézkedések egy eddig még nem tapasztalt nehézség elé állították az egész magyar oktatási rendszert. Már ekkor sejthető volt, hogy a „digitális oktatásra” való átállás hatalmas feladatot fog jelenteni mind a pedagógusok, mind a tanulók számára. Közvetlen környezetében mindenki láthatott, hallhatott példákat, hogy milyen megoldások születtek ebben a speciális helyzetben, szóltak a hírek ingyenessé váló szoftverekről, és ezekkel a programokkal rekordidő alatt ismerkedni próbáló tanárokról, online testnevelés órát tartó pedagógusokról. Arról azonban kevesebbet tudunk, csak sejtéseink lehetnek, hogy mi történt ez időszak alatt azokon a településeken, azokban az iskolában, ahol a digitális átálláshoz a minimális tárgyi feltételek sem adottak. Egy ilyen község például Átány, ahol a SZIA (Szociális Innováció Alapítvány) Csillagpontja működik. Ennek a csapatnak a karantén alatti munkáját, az általuk alapított tanoda nehézségeit, a felmerülő problémákat és az ezekre adott válaszokat szeretném bemutatni.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 05 Aug 2024 11:05 |
Last Modified: | 05 Aug 2024 11:05 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/201750 |
Actions (login required)
Edit Item |