Szász, Antónia (2020) Differenciálás és együttműködés e-learning képzésekben. KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 11 (5). pp. 71-78. ISSN 0133-2597
| 
 | Text 12_SzC3A1sz_2020_05.pdf - Published Version Download (127kB) | Preview | 
      Official URL: https://doi.org/10.35402/kek.2020.5.12
    
  
  
    Abstract
Eltérő előképzettségű, motiváltságú és tanulási stílusú tanulók számára az új tanulási környezetben is differenciált támogatásra van szükség. A módszertanilag megalapozott e-tanári tevékenység az alkalmazott e-learning keretrendszer (tanulási, támogatási, értékelési, IKT, web2.0-ás) szolgáltatásainak felhasználásával változatos formában támogathatja az egyéni és facilitálhatja a kollaboratív tanulást, fejlesztheti a kapcsolódó kompetenciákat, újfajta tanulási stílusok, ismeretszerzési módok kialakítását.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában | 
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD | 
| Depositing User: | MTMT SWORD | 
| Date Deposited: | 08 Aug 2024 10:19 | 
| Last Modified: | 08 Aug 2024 10:19 | 
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/202148 | 
Actions (login required)
|  | Edit Item | 



