Szász, Antónia (2020) Differenciálás és együttműködés e-learning képzésekben. KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG, 11 (5). pp. 71-78. ISSN 0133-2597
|
Text
12_SzC3A1sz_2020_05.pdf - Published Version Download (127kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.35402/kek.2020.5.12
Abstract
Eltérő előképzettségű, motiváltságú és tanulási stílusú tanulók számára az új tanulási környezetben is differenciált támogatásra van szükség. A módszertanilag megalapozott e-tanári tevékenység az alkalmazott e-learning keretrendszer (tanulási, támogatási, értékelési, IKT, web2.0-ás) szolgáltatásainak felhasználásával változatos formában támogathatja az egyéni és facilitálhatja a kollaboratív tanulást, fejlesztheti a kapcsolódó kompetenciákat, újfajta tanulási stílusok, ismeretszerzési módok kialakítását.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 08 Aug 2024 10:19 |
Last Modified: | 08 Aug 2024 10:19 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/202148 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |