REAL

A tükrözött osztályterem mint oktatásszervezési módszer

Bagó, Rebeka (2023) A tükrözött osztályterem mint oktatásszervezési módszer. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 14 (3). ISSN 2061-6260

[img]
Preview
Text
14_03_05_Bago.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (330kB) | Preview

Abstract

Szabadságunk van abban, hogy milyen oktatásszervezési módszerrel tartunk tanórát. A frontális oktatás során, a diákoknak nem jut elég szerep a tanórákon. Az új oktatási módszerek igyekeznek kiküszöbölni a problémákat, törekszenek arra, hogy a tanulónak egyre nagyobb szerep jusson a tanórán, a tendencia a tanuló központú módszertanok irányába hajlik. A munkám tárgyalja a tükrözött osztályterem modelljének elméleti és gyakorlati hátterét. Arra vállalkozom, hogy a tükrözött osztálytermi munkaforma alkalmazhatóságát, előnyét és a kendőzetlen hátrányait egyaránt világosan bemutassam.

Item Type: Article
Subjects: D History General and Old World / történelem > D0 History (General) / történelem általában
L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: Zsolt Baráth
Date Deposited: 04 Nov 2024 09:33
Last Modified: 04 Nov 2024 09:33
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/208432

Actions (login required)

Edit Item Edit Item