Bagó, Rebeka (2023) A tükrözött osztályterem mint oktatásszervezési módszer. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 14 (3). ISSN 2061-6260
|
Text
14_03_05_Bago.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (330kB) | Preview |
Abstract
Szabadságunk van abban, hogy milyen oktatásszervezési módszerrel tartunk tanórát. A frontális oktatás során, a diákoknak nem jut elég szerep a tanórákon. Az új oktatási módszerek igyekeznek kiküszöbölni a problémákat, törekszenek arra, hogy a tanulónak egyre nagyobb szerep jusson a tanórán, a tendencia a tanuló központú módszertanok irányába hajlik. A munkám tárgyalja a tükrözött osztályterem modelljének elméleti és gyakorlati hátterét. Arra vállalkozom, hogy a tükrözött osztálytermi munkaforma alkalmazhatóságát, előnyét és a kendőzetlen hátrányait egyaránt világosan bemutassam.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | D History General and Old World / történelem > D0 History (General) / történelem általában L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 04 Nov 2024 09:33 |
Last Modified: | 04 Nov 2024 09:33 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/208432 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |