REAL

„Ki tud többet az Európai Unióról?” – A projekt, mint fejlesztési módszer a történelemtanulásban és –tanításban

Makk, Gábor (2012) „Ki tud többet az Európai Unióról?” – A projekt, mint fejlesztési módszer a történelemtanulásban és –tanításban. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 3 (2-4). ISSN 2061-6260

[img]
Preview
Text
03_02_02_Makk.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (600kB) | Preview

Abstract

A tanulmány megkísérli a projektpedagógia kialakulása mögött rejlő gazdasági, politikai, társadalmi mozgatórugók feltárását, valamint az ezekre reagáló fordulatos filozófiai, pszichológiai és pedagógiai kontextus felvázolását. Alternatív választ nyújt arra vonatkozóan, hogy napjaink rendkívül dinamikusan változó világában hogyan tanítsunk. A projektpedagógia ismérveit felfedve a projektmódszer definiálására, módszertani elhelyezésére, valamint népszerűsítésére törekszik. Egy aktuális problémát körüljáró projekt pályára állításával, a projektpedagógia körül keringve arra kíváncsi, ki tud többet az Európai Unióról.

Item Type: Article
Subjects: D History General and Old World / történelem > D0 History (General) / történelem általában
L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: Zsolt Baráth
Date Deposited: 11 Nov 2024 08:15
Last Modified: 11 Nov 2024 08:15
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/209207

Actions (login required)

Edit Item Edit Item