Ravaszné Mitzki, Erzsébet (2012) Történelmi tájékozódás időben (Egy méréssorozat eredményei és tanulságai). TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 3 (2-4). ISSN 2061-6260
|
Text
03_02_05_Ravaszne.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (810kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány írója a 2008-2009-es tanévben kezdte el egy pécsi iskolaközpont tanulóit több szempontból mérni. A mérések között szép számmal szerepelnek tantárgyiak, melyek több szempontból vizsgálták a tanulók történelmi tudását. A történelem két nehéz fejlesztési területe a tájékozódás térben és időben, de a tantárgy tanulása során a gyerekek szókincsének bővülésével is foglalkozott a mérés. Az alábbiakban az időbeli tájékozódás kiértékelését mutatja be a méréssorozat végzője öt mérés eredményeinek felhasználásával.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | D History General and Old World / történelem > D0 History (General) / történelem általában L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 11 Nov 2024 08:36 |
Last Modified: | 11 Nov 2024 08:36 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/209210 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |