Magyar, Ágnes and Ambrús, Enikő Martina (2024) A digitális munkarend tapasztalatai pedagógusszemmel: kerekasztal-beszélgetés a Jászság középiskolai tanáraival. PAIDEIA, 14 (1). pp. 171-187. ISSN 26311666
|
Text
171_magyar.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Abstract
A Covid-pandémia okozta digitális munkarendre történő átállás 2020 márciusában váratlanul érte a köznevelési intézmények pedagógusait és tanulóit is. Mind a tanárok, mind a diákok oldaláról megterhelő időszak volt, ugyanakkor számos ponton fejlődést is hozott. Tanulmányunkban a Jászság középiskolái által delegált pedagógusok részvételével készült kerekasztal-beszélgetésen (2021) elhangzottakat szeretnénk ismertetni. A beszélgetésen a résztvevők a Jászság hat középiskolájából érkeztek, és összesen 11 pedagógus vett részt a diskurzusban. Az eszmecsere eredményeként kirajzolódtak a digitális munkarendben történő oktatás negatív és pozitív hatásai is
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Tibor Gál |
Date Deposited: | 09 Dec 2024 11:06 |
Last Modified: | 09 Dec 2024 11:06 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/211301 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |