Kézér, Gabriella (2024) Projektpedagógia a divattáncok oktatásában / Soundpainting With Body. TÁNC ÉS NEVELÉS / DANCE AND EDUCATION, 5 (2). pp. 93-119. ISSN 2732-1002
|
Text
17231-Cikkszovege-71834-4-10-20241204.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution. Download (662kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a projektorientált tanulás alkalmazását elemzi a Magyar Táncművészeti Egyetem másodéves divattánc szakirányán tanuló táncos- és próbavezető szakos hallgatók csoportjában (n = 16). A vizsgálat rávilágít, hogyan illeszkedett a projekt a tantervi célok közé, és milyen módon járult hozzá a hallgatók egyéni és csoportos fejlődéséhez. A hallgatók a tantervi és a tanterven kívüli célokat és követelményeket követve vettek részt egy olyan projektben, amelynek végproduktuma egy Soundpainting elnevezésű előadás volt, amely Cornelius Cardew angol kísérleti zeneszerző Treatise című gyűjteményének notációira, valamint zenei és vizuális improvizációkra épült.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | https://ojs.mtak.hu/index.php/tanc_es_neveles/article/view/17231 |
Uncontrolled Keywords: | projektpedagógia, divattáncok oktatása, táncos- és próbavezető szak, soundpainting, improvizáció |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > PN Literature (General) / irodalom általában > PN1560-1590 The Performing Arts / előadóművészet (tánc) |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 09 Dec 2024 15:00 |
Last Modified: | 10 Dec 2024 05:20 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/211336 |
Actions (login required)
Edit Item |