Kegyesné Szekeres, Erika (2011) Tárgyalási stratégia-gender-stratégia a vállalati kommunikáció tükrében. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 6 (1). pp. 121-133. ISSN 1788-9979
|
Text
ISSN_1788-9979_BTK_MFI_1_2011_121-132.pdf - Published Version Download (112kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a nemzetközi és a hazai szakirodalom kiragadott példáinak segítségével áttekinti a társadalmi nem (gender) hatását az üzleti kommunikációra, különös tekintettel a nők nyelvhasználatának elemzésére munkahelyi közegben. Az elemzés középpontjában a szakértői interjú mint műfaj áll, annak vonatkozásában, hogy hogyan hozzák létre és erősítik meg maguk a szakértők a nemi sztereotípiákat és hatásmechanizmusukat. A példák aktuális német nyelven publikált szakértői interjúkból származnak, amelyek elemzése e cikk keretei között gender-szempontokon alapult.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | Barbara Nagy |
| Date Deposited: | 17 Dec 2024 18:56 |
| Last Modified: | 17 Dec 2024 18:56 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/212028 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




