Dörnyei, Krisztina Rita and Mitev Ariel, Zoltán (2010) Netnográfia avagy on-line karosszék-etnográfia a marketingkutatásban. VEZETÉSTUDOMÁNY, 41 (4). pp. 55-68. ISSN 0133-0179
  | 
            
              
Text
 vt_2010v41n4p55.pdf - Published Version Download (643kB) | Preview  | 
          
Abstract
A netnográfia olyan kvalitatív kutatási módszer, amely adaptálja az etnográfiai kutatási technikákat az on-line közösségek kultúrájának vizsgálatához (Kozinets, 2002). Információforrásként nyilvánosan elérhető on-line kommunikációs csatornákat használ, hogy azonosítsa és megértse az on-line fogyasztói csoportok gondolkodásmódját és döntési mechanizmusait, egyszersmind egyszerűen és hatékonyan használható eszköz. A netnográfia bizonyos szempontból az úgynevezett karosszék-antropológiára vezethető vissza. A szerzők cikkükben bemutatják a módszer eredetét és használatát.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | on-line közösségek, web 2.0, kvalitatív kutatás | 
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában | 
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD | 
| Depositing User: | MTMT SWORD | 
| Date Deposited: | 16 Jan 2025 10:06 | 
| Last Modified: | 16 Jan 2025 10:06 | 
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/213657 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Edit Item | 




