Sárvári, Tünde (2015) Interkulturálisan nyitott gyermekek nevelése az alsó tagozatos német mint idegennyelv-oktatásban = Open intercultural education in primary schools teaching german as a foreign language. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 10 (1). pp. 200-212. ISSN 1788-9979
|
Text
ISSN_1788-9979_vol_10_no_1_2015_200-212.pdf - Published Version Download (690kB) | Preview |
Abstract
A korai idegennyelv-oktatás fontos célja a kommunikatív nyelvi kompetencia fejlesztése és a motiválás mellett, hogy a gyermekek interkulturálisan nyitottá váljanak. Az oktatás céltudatosan kiválasztott tartalmai és a célcsoport életkori és nyelvi fejlettségi szintjének megfelelő tevékenységek segítségével már e korai szakaszban is lehetséges felkelteni a gyerekek érdeklődését interkulturális kérdések iránt. Jelen tanulmány célja megvizsgálni, mennyiben segítik elő ezt a folyamatot a hazánkban leggyakrabban alkalmazott, gyermekeknek szóló német nyelvkönyvek.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Barbara Nagy |
Date Deposited: | 27 Feb 2025 17:12 |
Last Modified: | 27 Feb 2025 17:12 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/216198 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |