Csepregi, Zoltán and Ugrai, János (2024) Szerkesztői bevezető. PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE, 6 (1). p. 4. ISSN 2415-9093
|
Text
pedagogiatorteneti-szemle-2024-06evf-01sz-004-004.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (171kB) | Preview |
Abstract
Minden bizonnyal van szimbolikus ereje annak a ténynek, hogy a Magyar Tudományos Akadémia neveléstörténeti folyóirata egy Evangélikus iskolázás a királyi Magyarországon című lapszámmal állítja helyre a működését. A magyarországi nevelés-történészek közel egy évtizede indították útjára a Pedagógiatörténeti Szemlét, amelynek kiadása egy időre megszakadt. Az újraindítás körüli lehetőségeket és körülményeket számba véve arra jutottunk, hogy a folytonos működés és megjelenés leginkább egy lapszámonként részben vagy egészben tematikus logikában szerkesztett, a nevelés-, oktatás- és művelődéstörténeti kérdéseket hangsúlyosan interdiszciplináris mezőbe helyező folyóirat esetén garantálható a legnagyobb eséllyel...
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 06 May 2025 10:13 |
Last Modified: | 06 May 2025 10:13 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/218557 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |