REAL

A Mesterséges intelligencia oktatásának tapasztalatai = Experience of Teaching Artificial Intelligence

Kiss, Gábor and Bastos, Susana Moreira (2024) A Mesterséges intelligencia oktatásának tapasztalatai = Experience of Teaching Artificial Intelligence. GRADUS, 11 (3). ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2024_3_CSC_007_Kiss.pdf - Published Version

Download (312kB) | Preview

Abstract

A Mesterséges Intelligencia hatása a mindenapi életünkre már nem elrejthető. A felsőoktatásban emiatt nagyon fontos az oktatása, hogy a hallgatók pontos képet kapjanak a működéséről és a felhasználhatósági lehetőségeiről, mivel sok téves információ és elképzelés terjed vele kapcsolatban. Az egyetemről a munkaerőpiacra kilépő végzett hallgatóknak már a megfelelő területen alkalmazniuk kell a Mesterséges Intelligenciát a munkavégzésük során. A cikkben arra keressük a választ, hogy mérhető különbséget tudunk-e felfedezni a tananyag elsajátításában a nemek között, vagy nem. = The impact of Artificial Intelligence on our daily lives can no longer be hidden. In higher education, it is therefore very important to teach it so that students have an accurate understanding of how it works and its potential uses, as there is a lot of misinformation and misconceptions about it. Graduate students leaving university and entering the labour market should already be applying AI in their work in the right field. In this article, we seek to answer the question whether or not we can detect a measurable difference in the learning of the subject matter between the genders.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA76.16-QA76.165 Communication networks, media, information society / kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom
Depositing User: Andrea Tankó
Date Deposited: 07 May 2025 06:53
Last Modified: 07 May 2025 06:53
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/218629

Actions (login required)

Edit Item Edit Item