Sárvári, Tünde (2015) A „tapintatos tesztelés” lehetőségei a korai német mint idegennyelv-oktatásban = Possibilities of "tactful testing" in early german as foreign language teaching. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 10 (2). pp. 88-103. ISSN 1788-9979
|
Text
ISSN_1788-9979_vol_10_no_2_2015_088-103.pdf - Published Version Download (889kB) | Preview |
Abstract
A mérés, értékelés minden oktatási folyamat szerves része. Ez alól a korai idegennyelv-oktatás sem kivétel. Mivel azonban a tíz éven aluliak nyelvoktatásánál a tanítási módszerek is eltérést mutatnak a hagyományos nyelvoktatás módszertanához képest, feltételezhetjük, hogy a mérés és értékelés esetében is más eszközöket kell alkalmaznunk. Jelen tanulmány arra keres választ, hogyan valósítható meg a célcsoport életkori és nyelvi sajátosságait figyelembe véve a nyelvi fejlődés eredményeinek feltárása, dokumentálása úgy, hogy az alkalmazott eszközök a legjobban hasonlítsanak ahhoz a módhoz, ahogy a gyermekek az idegen nyelvet tanulják.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Barbara Nagy |
Date Deposited: | 13 May 2025 12:04 |
Last Modified: | 13 May 2025 12:04 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/218788 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |