REAL

Kreatív klíma vizsgálata tehetséges tanulók körében

Harsányi, Máté and Harsányiné Petneházi, Ágnes and Lestyán, Erzsébet (2025) Kreatív klíma vizsgálata tehetséges tanulók körében. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 7 (1). pp. 57-67. ISSN 2676-8771

[img]
Preview
Text
OxIPO_2025_1_057_Harsanyi-et-al.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB) | Preview

Abstract

A kreatív tanulási környezet, az intézményi és osztálytermi klíma rendkívül lényeges atanulók pszichés jólléte, mentális egészsége szempontjából. A kreatív iskola elsődlegesfeladatának tekinti, hogy megismerje a tanulót, ismerje készségeit, képességeit. A tanulásifolyamatot igyekszik, az egyénhez igazítani, személyre szabni, hogy a tanulók érezzék,hogy minden pillanatban figyelnek rájuk, bevonják őket a döntésekbe. Jelen vizsgálat az Arany János Tehetséggondozó Program (AJTP) keretében előkészítő éves és 12.évfolyamos tanulók osztálytermi klímáját hasonlítja össze (n = 188 tanuló).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: climate; klíma; Creative; kreatív;
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 15 May 2025 06:01
Last Modified: 15 May 2025 06:01
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/218928

Actions (login required)

Edit Item Edit Item