Harsányi, Máté and Harsányiné Petneházi, Ágnes and Lestyán, Erzsébet (2025) Kreatív klíma vizsgálata tehetséges tanulók körében. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 7 (1). pp. 57-67. ISSN 2676-8771
|
Text
OxIPO_2025_1_057_Harsanyi-et-al.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) | Preview |
Abstract
A kreatív tanulási környezet, az intézményi és osztálytermi klíma rendkívül lényeges atanulók pszichés jólléte, mentális egészsége szempontjából. A kreatív iskola elsődlegesfeladatának tekinti, hogy megismerje a tanulót, ismerje készségeit, képességeit. A tanulásifolyamatot igyekszik, az egyénhez igazítani, személyre szabni, hogy a tanulók érezzék,hogy minden pillanatban figyelnek rájuk, bevonják őket a döntésekbe. Jelen vizsgálat az Arany János Tehetséggondozó Program (AJTP) keretében előkészítő éves és 12.évfolyamos tanulók osztálytermi klímáját hasonlítja össze (n = 188 tanuló).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | climate; klíma; Creative; kreatív; |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 15 May 2025 06:01 |
Last Modified: | 15 May 2025 06:01 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/218928 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |