Dobos, Csilla (2018) A Nyelvkaland ME című projektben részt vevő egyetemi hallgatók motivációinak elemzése = Motivation analysis of the university students participating in the leanguage adventure motivatiore ME - Project. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 13 (2). pp. 192-205. ISSN 1788-9979
|
Text
ISSN_1788-9979_vol_13_no_2_2018_192-205.pdf - Published Version Download (384kB) | Preview |
Abstract
A Nyelvkaland ME – Nyelvtanulással a boldogulásért című projekt céljainak megvalósítása során nagyon fontos tényező az egyetemi hallgatók motivációinak ismerete és figyelembevétele a különböző projektelemekben. Hasonlóan kiemelt szerepet játszik a pro-jekt sikerességében a hallgatók motivációinak szinten tartása és további erősítése. Ahhoz ugyanis, hogy a nyelvtanulás valóban kalandos élménnyé váljon a diákok számára, megfele-lően motivált egyetemi hallgatókra van szükség, akik az élménypedagógia módszertanát al-kalmazva olyan foglalkozásokat tartanak, amelyeken örömmel vesznek részt a nyelvtanulók. Természetesen hasonlóan fontos a projektben részt vevő nyelvtanulók tanulási motivációinak a megismerése, szinten tartása, illetve növelése. Ezen kétféle motiváció megfelelő minősége együttesen eredményezi az élményfoglalkozások, az élménynapok és egyéb projektesemé-nyek sikerét. Az alábbiakban azoknak a hallgatóknak a motivációiról lesz szó, akik a Miskolci Egye-temen tanulnak és nyelvszakos hallgatóként élményfoglalkozásokat tartottak a Nyelvkaland ME – Nyelvtanulással a boldogulásért című projektben.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Barbara Nagy |
Date Deposited: | 15 May 2025 16:51 |
Last Modified: | 15 May 2025 16:51 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/219023 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |